Shërbimet e tregut te punës
Ky studim analizon kufizimet, interesat dhe mundësitë për të mbështetur përhapjen e Informacionit mbi Tregun e Punës (ITP) nga media në Shqipëri. Aktualisht, media shqiptare shpërndan ITP mbi baza sporadike, dhe ndonëse ekzistojnë disa ofrues të ITP, asnje prej burimeve nuk përmban informacion që të ketë lidhje specifike me të rinjtë dhe, si i tillë, […]
Ky studim analizon kufizimet, interesat dhe mundësitë për të mbështetur përhapjen e Informacionit mbi Tregun e Punës (ITP) nga media në Shqipëri. Aktualisht, media shqiptare shpërndan ITP mbi baza sporadike, dhe ndonëse ekzistojnë disa ofrues të ITP, asnje prej burimeve nuk përmban informacion që të ketë lidhje specifike me të rinjtë dhe, si i tillë, […]
Media perëndimore ofron jo vetëm ‘hapësirë komerciale’ për njoftimet për punë, por gjithnjë e më shumë, edhe tipe të ndryshme informacioni mbi aksesin në tregun e punës dhe perspektivat për karrierë të fushave të ndryshme. Me këtë lloj informacioni shtëpitë botuese dhe kompanitë e mediave mund të rrisin të ardhurat e tyre dhe, kështu, Informacioni […]
Media perëndimore ofron jo vetëm ‘hapësirë komerciale’ për njoftimet për punë, por gjithnjë e më shumë, edhe tipe të ndryshme informacioni mbi aksesin në tregun e punës dhe perspektivat për karrierë të fushave të ndryshme. Me këtë lloj informacioni shtëpitë botuese dhe kompanitë e mediave mund të rrisin të ardhurat e tyre dhe, kështu, Informacioni […]